REKLAMA
Znaleziono 3937 wyników
Długa 17inwestycja
Pokaż inwestycję
Długa 17
Kraków, Śródmieście, Długa 17
Jelcz-Laskowice: Fabryka Toyoty zwiększa zatrudnienie o 650 nowych pracownikówartykuł
Pokaż artykuł
Jelcz-Laskowice: Fabryka Toyoty zwiększa zatrudnienie o 650 nowych pracowników
Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami i planami inwestycyjnymi, fabryka silników japońskiej Toyoty w...
Nowa fabryka zielonych baterii w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Nowa fabryka zielonych baterii w Gdańsku
W Gdańsku powstanie fabryka zielonych baterii – zatrudnienie znajdzie tam 500 osób. Jak poinformował...
Volkswagen przeniesie całą produkcję silników diesla do Polkowicartykuł
Pokaż artykuł
Volkswagen przeniesie całą produkcję silników diesla do Polkowic
Niemiecki koncern motoryzacyjny Volkswagen AG planuje kolejne inwestycje w jedną ze swoich najlepszy...
We Wrocławiu powstają nowe, elektryczne samochody dostawcze legendarnej marki Nysa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstają nowe, elektryczne samochody dostawcze legendarnej marki Nysa [ZDJĘCIA]
Do jeżdżących już prototypów polskiego elektrycznego samochodu dostawczego (rządowy projekt e-Van) oraz powstającej osobowej Izery, dołącza samochód dostawczy legendarnej polskiej marki z czasów PRL-u – Nysa. Pojazdy tej marki powstają we Wrocławiu. W założeniach nowe samochody mają mieć zakres dopuszczalnej masy całkowitej od 3500 do 4250 kg. Przedstawiciele firmy informują, że z dwiema bateriami niwa, elektryczna Nysa powinna ważyć około 2000 kg bez zabudowy. Z zabudową skrzyniową ładowność będzie się kształtować w przedziale od 1200 do około 2000 kg, a z zabudową furgonową od około 1100 do 1750 kg.
[Wrocław] Kolejna wielka inwestycja: będą u nas produkować nadwozia do szybkich pociągówartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kolejna wielka inwestycja: będą u nas produkować nadwozia do szybkich pociągów
Bombardier Transportation Polska, specjalizujący się w rozwiązaniach dla transportu szynowego i lotn...
Dzięki inwestycji PKP PLK od grudnia szybciej koleją między Stalową Wolą a Przeworskiemartykuł
Pokaż artykuł
Dzięki inwestycji PKP PLK od grudnia szybciej koleją między Stalową Wolą a Przeworskiem
Od grudniowej korekty rozkładu jazdy pociągi na trasie Stalowa Wola – Przeworsk będą jeździć szybciej. Prędkość między Rozwadowem a Stalową Wolą wzrośnie ze 100 km/h do 130 km/h, a między Nową Sarzyną a Leżajskiem z 60 km/h do 110 km/h. To dzięki pracom, które PKP PLK S.A. prowadzi na tej linii za ponad 49 mln zł netto z budżetu spółki.
Panattoni buduje pod Poznaniem nowe, wielkie centrum dystrybucyjne dla Grupy H&Martykuł
Pokaż artykuł
Panattoni buduje pod Poznaniem nowe, wielkie centrum dystrybucyjne dla Grupy H&M
Panattoni, najaktywniejszy deweloper powierzchni przemysłowych na świecie, już zrealizowało ok. 230 000 mkw. powierzchni dla Grupy H&M o bardzo wysokim standardzie ekologicznym, a w tym roku deweloper dostarczy kolejne 82 000 mkw. w regionie Poznania. Panattoni uzyska certyfikację środowiskową metodą BREEAM co najmniej na poziomie Excellent. Obiekt wesprze e-commerce Grupy H&M.
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznania
Przyspieszenie pociągów do 320 km/h na projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Poznań w sposób zdecydowany podniesie atrakcyjność dla pasażerów korzystających z nowej infrastruktury.
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacji
Prace rewitalizacyjne na 47-kilometrowym odcinku Radzice - Wolanowów k. Radomia przekroczyły półmetek. Ułożyliśmy ponad 28 km nowego toru i wymieniliśmy 35 km sieci trakcyjnej. Bezpieczniej jest na 13 z 16 wyremontowanych przejazdach kolejowo-drogowych. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Rewitalizacja wraz pracami uzupełniającymi jest realizowane z budżetu państwa oraz środków własnych PLK o łącznej o wartości blisko 150 mln zł netto.
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
"Wiedenka" dla szybszych pociągów – perony dostosowane zostaną do prędkości 160 km/hartykuł
Pokaż artykuł
"Wiedenka" dla szybszych pociągów – perony dostosowane zostaną do prędkości 160 km/h
We wrześniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły prace na 21 stacjach i przystankach między Koluszkami a Częstochową, na których układadane są nowe płyty peronowe, dostosowane do prędkości 160 km/h. Roboty są prowadzone nocą, aby ograniczyć wpływ na ruch pociągów. Wymiana płyt na 39 peronach to pierwszy etap inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut.
Politechnika Bydgoska otworzyła nowoczesne laboratorium badania układów hamulcowychartykuł
Pokaż artykuł
Politechnika Bydgoska otworzyła nowoczesne laboratorium badania układów hamulcowych
Laboratorium badania dużych układów hamulcowych o wymiarach rzeczywistych stosowanych w kolejnictwie otwarto w czwartek 30 listopada na Politechnice Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich. Inwestycja kosztowała 8 mln zł.
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"
Lublin
[Kraków] Warszawa wyprzedza Kraków szybkim tramwajemartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Warszawa wyprzedza Kraków szybkim tramwajem
Warszawa wprowadza i testuje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym tramwaje pojadą znacznie szybcie...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Krosno] Fabryka Goodrich
[Wrocław] Fabryka słonych przekąsek "DIJO" (rozbudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Fabryka słonych przekąsek "DIJO" (rozbudowa)
firma
Pokaż firmę
Auto–Holl - Pomoc Drogowa | Holowanie | Laweta
Piotrków Trybunalski, ul. Wojska Polskiego 276
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
REKLAMA